ما
برنامه ساختیم و آن را به موفقیت
خواهیم رساند

استارت آپ ها به طور معمول توسط موسس یا بنیانگذاران شروع می شوند که راهی برای حل یک مشکل دارند. بنیانگذار یک استارتاپ ، اعتبار سنجی بازار را با مصاحبه مشکل ، مصاحبه با راه حل و ساختن یک محصول با حداقل سود (MVP) ، یعنی نمونه اولیه ، شروع می کند تا مدل های تجاری خود را توسعه و اعتبار دهد. روند راه اندازی می تواند مدت زمان طولانی را بگذراند ، و از این رو تلاش پایدار لازم است. به دلیل بالا بودن نرخ شکست و نتایج نامشخص ، ادامه تلاش برای بلند مدت به ویژه چالش برانگیز است.

  • بهینه سازی موتور جستجو
  • بازاریابی موتور جستجو
  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی

25+سال تجربه
98+کارشناس مجرب
7k+پروژه تکمیل شده
99%رضایت مشتری

اعضای تیم
ما

\”,\”nextArrow\”:\”\”,\”responsive\”:[{\”breakpoint\”:769,\”settings\”:{\”slidesToShow\”:1,\”slidesToScroll\”:2,\”touchMove\”:true}},{\”breakpoint\”:481,\”settings\”:{\”slidesToShow\”:1,\”slidesToScroll\”:2,\”touchMove\”:true}}]}\’>

\"\"

جین کارتر توسعه دهنده

\"\"

جو لی وو مدیرعامل

\"\"

آماندا پترسون توسعه دهنده

\"\"

مارک اسمیت مدیر

نتایج ما

کارآفرینی به کلیه مشاغل جدید ، از جمله خود اشتغالی و مشاغل که هرگز قصد بزرگ شدن یا ثبت نام شدن ندارند ، اشاره دارد ، در حالی که شرکت های نوپا به مشاغل جدیدی اشاره دارند که قصد دارند فراتر از بنیانگذار انفرادی رشد کنند ، دارای کارمند باشند و قصد رشد بزرگ دارند.
۹۰

توسعه اپلیکیشن

۹۷

رضایت مشتری

۸۶

تحقیق و توسعه

۹۲

عنوان مهارت شما

حامیان ما

آنها با قلب مهربان ما و تیم ما را حمایت می کنند


\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"